Meleekdincc öncelikle bebeğiniz hayırlı uğurlu olsun, Allah analı babalı büyütsün benim de çatı darlığından sezaryan doğuma karar verdik bugün. Anestezi uzmanı da bana sordu spinal mi epidural mi diye benim de epey kafam karıştı, spinal sonrası çok baş ağrınız oldu mu bir de ağrı kesicileri nasıl uyguladılar.