AsrafliGunel bende bilmiyorum canım inan ama burda daha once düşük yaşamış tüm kadınlar nerdeyse kullanıyor bu iğneyi farkli isimli muadilleri var ama kullanılıyor yani gebeliğin yarısına da test yapıp değerlerin duzelmisse bırakalım demiyorlar çünkü pıhtılaşma olursa bebek beslenemez