Mavisim93 ilk olarak zaten baygın olcaksın em fazla 10 dk suren bi işlem hemen uyanıyosun bnde serklajlıyım 1 gece yatsan iyi olur dedi doktorum hastanede ama ben cok iyiydim doktorda evet iyyisin diyip gonderdi beni 3 4 saat kaldım sadece hastanede 14.haftamda atılmıstı benım suan 32+5iz