Merhaba rahim ağzı kısalığından dolayı doktorum serklaj ameliyatı olmamı önerdi ve haftaya ameliyat olacağım işlemin kısa süreceğini 10-15 dk da biteceğini ama her ihtimale karşı bir gece müşahade de kalmam gerektiğini söyledi. Sizden ricam serklaj ameliyatı olan varsa bilgilendirebilir mi ? Ameliyat söylendiği gibi kısa mı sürüyor ameliyat sonrası beni beler bekliyor doğum nasıl olacak ve ikinci çocuk düşünürsem buna engel bir durum olur mu