Busegurur dilaraserdar bende komili aldım 1 paket yeğenim onu kullanıyor aşırı memnunlar zeytinyağlı olduğu için iyi diyorlar
zlemAtAcar Sonay merhaba 🤗 Ben Bebek bezinden çok ilk kullanacağımız bezin kaç numara olması gerektiğini anlamadım 😶😢 yenidoğan diyorlar 1,2,3 diye devam ediyor. İlk hangi numara alınıyor 😞
Obsesifk zlemAtAcar kilo yazıyor o sayının yanında ben 1 numara huggies yeni doğan aldım indirimde denk gelmişti mesela 1 numara 2-5 kg arası için
Sonay zlemAtAcar mrb cnm ben oğlumda 2 almıştım en ideal 2 zaten 1 ay içinde hemen kilo Alınca olmuyo . 2 alabilirsiniz ☺
Tahsey NazLByrmgLuu Bilmemek değil ogrenmemek ayıp canım olsun bende hiç bişey bilmiyorum doğunca elbet ogreniliyor insan yani 😀
Kizimveoglumm NazLByrmgLuu prima mirima boş para tuzağı valla ebebekte baby&mee var hemm hesaplı hemde güzel ıslaklık göstergesi ve 12 saate kadar kuruluk sağlıyor ve bebegin cildine zarar vermiyor cünkü dogal üretilmiş ebebekten girip yorumları okuya bilirsin bu arada dedigim bebek bezi galiba sadece ebebek mağazasında var ben kullanmadım ama çevrem cok kullanan var bende bugün iki paket aldım attım köşeye onunla başlıycam gerek yok bence primaya okadar para dökmeye sonuçta sıçıyor cocuk ona 😄😄😄😄fikir verdim siz bilirsiniz yinede
Bebegim Sonay parfümlü malzemeler kullanmayın deniliyor canım bebeklerde bez ıslak mendil peçete özellikle
Sonay Bebegim parfümlü değil cnm Prima gibi pişik kremli ondan kokuyor. Benim oğlumun cildi çok hassas bi sorun yaşamadım çok şükür şuan ikinci gebeliğim 5-6 paket Alıp denicem bundada bişey olmazsa a101 ürünü kullanıcam malum bezler çok Pahalı ona vereceğim parayı baska bişey alırım ☺
Alinmavi Valla bence az az almak mantikli baslangic icin kimi bebek primayi kabul etmiyor kimisi huggiesi. Ama kesinlikle tavsiye etmeyecegim urun molfix. Bebegin cildi tepki vermese bile kullanmayin derim ben.