aasenamerve NazLByrmgLuu ben prima premium care yenidoğan aldım ama kimle konuştuysam çok bebek bezi alma tek tek dene bebek hangisinde rahat ederse onda devam et dediler. Yani markaya değil de bebeğin rahatlığına bak pişik ya da sızıntı yaparsa hiç bi işe yaramaz
Sonay NazLByrmgLuu oğlumda molfix kullandım eşim bigun Prima Aldı ona alıştı molfix canbebe pişik yaptı . A101 soffy markasını tavsiye üzerine denedim hem uygun hem kokulu hem yumuşak ve primadan hiç farkı yok tuvalete alıştırana kadar onu kullandım . Şimdi ikinci gebeliğim o markayı kullanmayı düşünüyorum bi deneyin isterseniz
Kizimveoglumm NazLByrmgLuu prima mirima boş para tuzağı valla ebebekte baby&mee var hemm hesaplı hemde güzel ıslaklık göstergesi ve 12 saate kadar kuruluk sağlıyor ve bebegin cildine zarar vermiyor cünkü dogal üretilmiş ebebekten girip yorumları okuya bilirsin bu arada dedigim bebek bezi galiba sadece ebebek mağazasında var ben kullanmadım ama çevrem cok kullanan var bende bugün iki paket aldım attım köşeye onunla başlıycam gerek yok bence primaya okadar para dökmeye sonuçta sıçıyor cocuk ona 😄😄😄😄fikir verdim siz bilirsiniz yinede
Mehmetinannesi Kesinlikle bebeğin totosu ne isterse o olacak benim 6 aylık yiğenim var primayı molfix beğenmedi mesela şuan canbebe kullanıyorlar bende canbebe indirimdeydi bir paket onu aldım umarım minik tosunumun totosu beğenir yoksa tek tek denemek zorunda kalacağım bende
BesteCanerKutluzolu NazLByrmgLuu Ben de prima aldım ama bir oaket sadece. Zaten tecrübeli olanlar çok bez alöayın diyorlar ye doğan çok kısa kullanılıyormuş çabuk kilo alıyorlarmış çünkü😉
Mehmetinannesi NazLByrmgLuu ben çok almamayı düşünüyorum işte ilk doğdunda kullanacağımı aldın o kadar sonra bide o markayı beğenmez diye sonra beğendiğini almaya devam ederim diye düşünüyorum
Tahsey NazLByrmgLuu Bilmemek değil ogrenmemek ayıp canım olsun bende hiç bişey bilmiyorum doğunca elbet ogreniliyor insan yani 😀
Nurglnsal Sleppy bezi çok öneriyolar kullananlar ben ondan alıcam ne alıştırırsan öyle gidiyomuş değiştirince pişik oluyomuş ve prima kullandığınız zaman başka hiçbir bezi kabul etmiyomuş poposu sürekli onu kullanmak zorunda kalıyomuşsunuz ilk denemeniz prima olmasın bence
BesteCanerKutluzolu Nurglnsal hiç öyle dedikleri gibi olmuyo o bebekle alakalı bir durum. Yiğenim primayla başladı sleepy de denedik hiç bir problem yaşamadı pişik filan olşadı yani. Sleepyden annesi memnun kalmadı hiç ıslak kalıyor diye sadece
Nurglnsal BesteCanerKutluzolu prima emiyo ıslak bırakmıyo diye tercih ediliyo ama sonuçta kaka yada çişin o bezde kaldığı gerçeği değişmiyo o kadar para verip bide poposunu uzun süre öyle bekleteceğime sürekli değiştiririm diye düşündüm bakalım poposu hangisini severse denemek lazım
zlemAtAcar Sonay merhaba 🤗 Ben Bebek bezinden çok ilk kullanacağımız bezin kaç numara olması gerektiğini anlamadım 😶😢 yenidoğan diyorlar 1,2,3 diye devam ediyor. İlk hangi numara alınıyor 😞
Bebegim Sonay parfümlü malzemeler kullanmayın deniliyor canım bebeklerde bez ıslak mendil peçete özellikle
BesteCanerKutluzolu Nurglnsal e tabii primada da devamlı değiştirmek lazım o ayrı gün içinde devamlı değiştiriyordu da gece uyandırmamak için sabah değiştiriyorduk. Gerçi gece kaka yapma olayı yoktu bizimkinin ondam da rahattık biraz. O yüzden sleepyden memnun kalamadı annesi yoksa sızdırmazlık bakımından güzel
mervebalandi28 Wallahi ilk ogoumda molfix ve prima kullandim memnun kaldim ama sonra bim deki jeny wely denedim cok memnunum haka onu kullanioruz simdi kizimma ilk etaplik prima alicam daha sonra jeny wely 😊
NazLByrmgLuu dilaraserdar walla herkes diyor komili cok güzel diye bende bi paket komili ve prima alcam hangısını begencek bakalm
Busegurur dilaraserdar bende komili aldım 1 paket yeğenim onu kullanıyor aşırı memnunlar zeytinyağlı olduğu için iyi diyorlar