Mrvklnc her bebek emzika almaz diye duyuyorum sizin bebeginiz de öyle belliki . Bence annesiyle bağ kurmaktan daha çok hoşlanıyor sabırlı olun olmuyorsa vermeyin 😊🌸 bence aventin emziklerinden aldim gonlukden gecen de bana yapismasi hic emzik almamasi😍🥰 zor olur ama bi onunla ilgilenicegim için hep beni istesin istiyorum doğunca yasicaz artık asil oluyormus çok mu yoruyor sizi😄😊