Mrvklnc en pahali emzigi bile almistim en sonunda eczanede 10 tlye satilan damakli emzigi tuttu israrla verdim hic vazgecmedim ama suan 17 aylik emzikten vazgeçemiyor ortasini bulamadim bu yeni doganda da emzige kesinlikle alistiricam ama bu sefer 1 yasinda biraktiricam diye dusunuyorum bakalim