Gizemin-minnakI @Asdfjsjdkks ilk gebeliğim. 14+2 haftalığız bizde karnım çıktı benimde 😂sanırım koca göbekli olucam. Hareket sadece çok nadir seyirme gibi hissediyorum . Damar atması gibi . Cinsiyeti doktorumuz 12+3 de gördü 😂sağlıkla gelsinler inşallah . Bir de tecrübeli annelere sormak istiyorum . Benim doğumum ne zaman olmuş oluyor 😂Şubatta falan mı .
gbyalcin Asdfjsjdkks ilk gebeliğim 15+6 😊 bulantılarım geçer gibiydi iki üç gündür yemek yiyebiliyodum ama bugün yine başladı 😭
Seseeeeee Ilk gebeliğim 15+5, henüz hareket hissetmiyorum ama ikiz gebelik benimki. Belki daha erken hissederim diye bir umudum vardı :)
Es-d Asdfjsjdkks benimde 15+2 olduk ilk gebelik 🥰 cinsiyet kıza benziyor dedi 🥰 10 gün sonra randevum var, inş herşey yolundadır doktor ayda bir geliceksin dedi 3 aydan sonra 1 ay beklemek gerçekten zor 😅
Es-d Asdfjsjdkks ikili tarama testinde bir türlü enseyi ölçümü yapamadı hareket etmedi diye doktor da alttan bakalm belki daha iyi pozisyon olur dedi. Alttan bakınca kıza benziyor dedi cinsiyeti ☺️