Asdfjsjdkks Hanımlar nasıl geçiyor süreç? İlk gebelik mi 2.mi? Benim 2. Gebeliğim ilki 10 aylık şu an ☺️ mide bulantılarım geçti çok şükür. Bebeğimin hareketlerini hissediyordum artık daha da netleşti. Çok şükür her şey yolunda 🙂 sizde nasıl durumlar??
MerveNur- Asdfjsjdkks 15+1 ilk gebeliğim. Hareket vs hissetmiyorum haliyle 🙄 2 hafta önce doktora gittik en son haftaya yine gideceğim her şey yolundadır diye umut ediyorum 😊
Mina06 Asdfjsjdkks 15+1 bizde 😊2. Gebelik karnım çıkmaya başladı. Şükür bulantım 12 haftada bitti güzel gidiyor 😂
MerveNur- Mina2017 normalde herkes 5 6 aydan sonra çıkar diyor ama benim de çıktı bile anlamadım 😂 gaz gibi gelmiyor normalde biraz yuvarlar bi göbeğim vardı evet ama bildiğin öne doğru bi top oluştu
Asdfjsjdkks Mina2017 benimde çıktı ama bir yandan çıkması tuhaf. İnsanlar bebekşe dışarda görünce hamile olduğumu kestiremeyip göbek zannederler diye korkuyorum kskxkskxks
Mina2017 Asdfjsjdkks a MerveNur- aynen benımde öyle yuvarlak top gibi😄ilk gebeliğimde 5 bucuk aylıkken çıkmıştı.ikinci gebelikte daha erken çıkıyormuş onu anladım
MerveNur- Asdfjsjdkks ay😍 peki nasıl oluyor böyle seğirme gibi bi şey mi? Geçen dondurma yedim ve karnım karıncalanmıştı çok hoş bi duygu 😂
Asdfjsjdkks MerveNur- sanki böyle içinde bir kelebek pıt pıt ediyor gibi canım sonrasında şiddetleniyor haftalar geçtikçe. Genelde karnın alt sağ ya da solunda hissedersin
Yagmur_849884 15+1 benimde. 2 gündür garip bi iç bulantisi yaşıyorum 😑 onun haricinde kasik agrisi herkes yaşıyordur herhalde di mi?
Ergunsed Asdfjsjdkks merhaba 16 haftalik olduk bugun ikinci hamileligim 33 aylik oglum var 5.haftadan beri bulanti yasiyorum hala gecmedi cinsiyeti 12 haftalikken erkege benziyor denildi bekliyorum cumartesi gidicem bebek henuz hareket etmedi usengec bir bebek galiba bulantilar hareket edince gecer diyorlar bende bekliyorum hergun bir umut tatli falan yedigimde yokluyorum gobegimi
Elikra Asdfjsjdkks 14+2 3. gebelik olduğu için çoktan alt karnım çıktı zaten yerinden de vardı😅cinsiyetini bilmiyorum haftaya gidince gösterirse öğreniriz inşaAllah