Minnakkkk Ezgiii11 yani siz bilirsiniz tabi ki ama ben o sekilde dusınıdugum için vazgeçmiştim 😀 o da dogru genclilk fena
U-E Ezgiii11 çocuk servisinde calısıyorm 2yıldır herkes asel ismini koyuyor yanına bide linayı ekliyorlar artık asel lina ismini duymaktan yoruldum anlamı cok güzel ama o kadar cok asel lina var ki önermem baska güzel bir isim bulabilirsiniz
U-E Ezgiii11 hakkaride görev yapıyorm canım burada ki asker ve polis cocuklarının hepsi asel ismini koymuş helede uzmanların bebişleri hep asel isminde