sedanurakarken Ezgiii11 çok güzel isim benimde kızım olsaydı asel lina istiyordum ama oğlum olucak Allah nasip ederse 🥰🌸
Minnakkkk Ezgiii11 asel ismini cok beğeniylrum cok guzel ama ogrencilerim asel yayıncılık var cocugunuzla dalga gecerler demişlerdi caymıstım 😀 yeni nesil cok fena gümbür gümbür 😀
Ezgiii11 Minnakkkk Şimdi başka isim mi bulayım 🤣 benimde acım ezgi ezo gelin diyorlar şimdi değil bence bu gençlik bence
Minnakkkk Ezgiii11 yani siz bilirsiniz tabi ki ama ben o sekilde dusınıdugum için vazgeçmiştim 😀 o da dogru genclilk fena
Beyzaguven1 Ezgiii11 güzel bir isim ama suan kızı olan herkes bu ismi koyuyor aniden nasıl popüleşti bu isim 😂