Elifnaz4133 ZZeynepP1903 13+2 de dün öğrendim ama doktordan net bir şekilde göstermesini rica ettim baya uğraştı ama gördük. Kendi doktorum 5 aylıkken söylerim dediği için ben başka doktora gittim cinsiyet için
ZZeynepP1903 Elifnaz4133 Elifnaz4133 demekki söyleyen söylüyor benim doktorum kendine güvenemedi öyleyse 🙊
Elifnaz4133 ZZeynepP1903 benim doktorumun makinesi çok kötüydü özel hastane ama kötüydü yinede. Başka bir yere gittim çok da net gördüm benim doktoruma kalsa daha cinsiyete 2 ay vardı
ZZeynepP1903 Elifnaz4133 inanın benimkide aynı cocugun yüzünü düzgüm göremıyorum ikili testte doktor o kadar net gösterdi ki sasırdım kaldım bu kadar buyudugune özel hastane olacaklar bide
Elifnaz4133 ZZeynepP1903 ben değiştireceğim doktorumu biraz sert ve çok konuşuyor. Cinsiyetine bakıcak mısınız dedim ıvır zıvır iş o önemli olan sağlığı dedi biraz anlayışsız yani
Cerkes 12+3 te gördük bizde doktor net birşey söylemiyor ama gösteriyor erkek olsa şöyle olurdu kız olsa böyle görünürdü diye anlattı eğer bu küçük meselede bile sizi anlamadıysa bence değiştirmelisin