Merhaba Kızlar ben 14+5 günlük hamileyim cumartesi günü ikili test için gittiğim doktor cinsiyeti kız söyledi bugünde kendi doktoruma gittim cinsıyetı öğrenmek istiyorum hocam dedim daha erken dedi ultrasonda baktı birşey göremedi bir ay sonra görüsürüz dedi çok sinir oldum acaba diyorum ayrıntılı ultrasonla baktıgı içinmi dıger doktor gördü de kız söyledi simdi biraz muallakta kaldım oysaki ismi bile hazırdı 😩