Merhabalar Kızlar bugün 37+6oldum önümüzdeki Çarşamba sezaryen günüm bı aksilik olmazsa inşallah. Malum karinlar büyüdü aslında 8kg aldım bence çok değil ama malum bölgeyi göremiyorum sizler temizliği neyle yapıyorsunuz bekleyipte doğumdan bir gün önce mi yapsam neyle yapsam bilemedim fikirlere açığım 🤗