Melikefurkan Emiemi Bence bebeğini ve kendini hiç riske atma daha da kilo alacak doğuma kadar zorlanmayin derim.
Oglununannesi Emiemi bence gitmelisin bebek çok kilolu değil gayet normal yani bizde 4 küsür doğuran var canım normal pisi pisine sezeryan olma eğer gerçekten öyleyse ol tabi bi başka doktordan daha fikir almalısın bence
1987gokce Emiemi canım bence başka doktora da gözük. Geçen hafta 36 haftalikken 3100 olarak ölcmüştü cihaz bu hafta 37 olduk 2900 hatta ben dedim dikkat ediyorum yememe icememe normal doğum olsun diye. Içinde kalmasın sen yine bir başka doktora gözük
Htcncl Emiemi canım ben 38+4 üm, son 3 haftadır 3200 lerde bebe, normal düşünüyor doktorum, ben de normal düşünüyorum. Maşallah ne yedin ne içtin ben de bu çocuk kilo almıyo diye dertleniyorum
Emiemi Htcncl valla normal ne yiyosam onu yedim meyve çok yiyorum karpuz kiraz nektari üzüm ne varsa :)) aksamlari ekmek bile yemiyorim inan.
BraKarpuz Emiemi 37 haftalıksın ve bu haftalardan sonra çok kilo alıyorlar 4.200 hatta 4 kg sonra doktorlar normal yapmıyor canım bence başka doktora gitmene gerek yok
Htcncl Emiemi şekerine baktırmış mıydın, benim gebelik şekerim var ondan dikkat ediyorum, 34. Haftada 10 günde 250 gr aldı bebiş, böyle giderse 5 i geçerim ben dedim ama ondan sonraki 3 kontrolde azar azar aldı anlayamadım
Kubraasya Emiemi canım sımdı dr lar kolayına bakıo eskıden sezeryanmı varmı dr bıle yokmus benım annem kardesımı evde 5kg dogurmus sımdıkı dr lar yapamazsın dıyıp kesıp atıolar valla Allah bıseyı yaratıosa onun caresınıde vermıstır sankı o bılmıomu kılo alıcagını ama tabı hayırlısı olsn onemlı olan saglıkla gelmesı rabbım hemıze saglıkla kucgımıza almayı nasıp etsın ıns🤲
Emiemi Htcncl 28 haftada 50 gr yaptı . Yüksek çıktı sonra 100 gr yüklendi normal çıktı çıkmadı bişi yani
Buseniz Emiemi benim kızım 37+3 te doğdu 3.850 kilo ile canım normal doğurdum sancım çok oldu ama üç ıkınmada doğurdum
ElifGuven Emiemi hayır çok fazla iri değil hatta hatasıyla uyumlu bile denebilir fazlalığı varsa en fazla 100 gr 200 gr o da 2hafta fazla o da normal sayılıyor
HicranKzn Emiemi 38+4 de 4585 kilo ile sezaryen yatışım verildi ogün doğum yaptım ama o kilo çıkmadı😁
Babyboymom Emiemi Baya kiloluymuş 37 ye göre. Doktor dediyse doğrudur çünkü daha alacak nerden baksan 5 e yakın olur bebiş :)
Gencanne01 Emiemi zaten usg ıle bırebır çıkmıyor benım doktorum tam bır normal doğumcu hatta herseyın suni sancısız ilaçsız doğal ılerlemesını ısteyen bır adam bana sureklı ben dogurtmıcam sen kendın doğuracaksın bız sana destek olacağız okadar dıyor ben şaşırıyorum çoğu doktor hastasına nasıl bır yolla Doğum ıstersın dıye soruyor herseyı akışına bırakmak varken neden tarıh verırler tuhaf . Su sistemde sorgulanacak çok konu var ama kendı çapımızda en azından doğrularımızı uygulasak çok güzel olur