Bende 35+5 im dün kanamam olmustu doktora gittim . Herhangi bir agrım vs. yoktu nst. Kanama oldu deyince beni önce nst ye bağladı . Sonrasında yanına gittiğimde sancımın çok olduğunu söyledi. Muayeneye aldı açılman yok dedi . Doğum başlıyor yavaştan dedi . hersey biranda oldu . Bebeğim de 2300 gr . Ciğer geliştirici iğne yaptırmamı söyledi ve eve gönderdi. çok sancın olursa gel . Hazırlıklı ol dedi . Bekliyoruz bakalım . Bu kadar erken beklemiyordum ama sağlıklı bir şekilde doğsun da inşallah 🙏🏻🌸