Bizde kızımla bugün 36+5 haftalık olduk , ama bşr sorun aa dostlaar neler yasıyorum dun aksamdan berı efsane bel agrısı cekıyorum afedersınz aglayarak lavaboya gıttım , yastıklarla destek alarak gunun bıtmesını bekliyorum, tabı bırde mıde yanması , ve yurudukce o kasıklara batma hıssı , bıran once vaktınde saglıklı bır sekılde gelsın ıstıyorum , Dogum pozisyonunu almıs ama bırazcık tombiş oldugu ıcın normal dogum olmayabılır 10 gun sonra yenıden gel tam netlestırelım dedı doktorumuz . Tum eksıklerımızde hazır , ev temızlıgınıde sagolsun kardeşım gorumcem eltım yaptı bıtırdı 3 gun once 🌸 Allah hepımıze hayırlı doğumlar nasıp etsın