Ndrg12 Derensmom benim nişan geldi ertesi gün doğdu. O gece sancım arttı. Ama nişandan sonra hemen sancı gelmeyebilir tabi
Seda_nrr mummy_mom ben normalde İpek kirpik taktırıyordum hamileliğimde hiç istemedim hep evdeyim zaten ama doğuma yakın taktırıcam fakat gerçekten güzel bi yerde yaptır yoksa Bülent Ersoy’un kirpikleri gibi yelpaze yapıyorlar 😂 birde kaşlarımı boyatıcam malum boyasamda akar kirpik ve kaş bi nebze olsun canlı gösteriyor yüzü 🥰
Mervexxx Kızlar lifting demişsiniz ama lifting hamilelikte zararlı diye okumuştum ben bu yüzden ben de ipek kirpik taktırıcam
eylusko mummy_mom bazıları en son dusuneceginiz şey tipiniz yazmış. bence çok yanlış. bende düşünüyorum. ben sezeryan olcam ama yine de eyeliner felan surmicem. çok ağlak biriyim gözüm kapkara olur bebeği görünce dayanamam çünkü 🥰🥰 göz çevresi aydınlatıcı hafif bi far bide taç takicam . taç yakışıyor birde saçımı duzlestircem işte 🥰🥰
Ilkim_05 mummy_mom canim maybelline New york , suya dayanıklı siyah maskara var bi dene alıp kuruduktan sonra çıkmıyor suya dayanıklı gözyaşına da :))
mummy_mom Ilkim_05 ya evet duydum onu ama sanci geldiginde rimel surebilecegimi sanmiyorum,dogum olana kdr da hergun rimelli gezemem.bu sebepten dogumdan once kirpik yaptirirsam doguma kadar hazir beklerim.
Tosbik06 mummy_mom bir anne şey demişti. Makyajimi yaptiydim bir guzel saçımı fln. Ama tabi teri ağlamayı fln hesaba katmamisim. Doğumdan bir çıktım travestiye dönmüşüm dedi 🤣🤣🤣
mummy_mom Tosbik06 ya iste o yuzden kalici biseyler yaptirmak daha mantikli.ben de sadece kirpik yaptiricam.makyajsiz yuzu guzel gosterir.sonrasinda genel makyajimi sacimi odada yaparim.
Aylin-2015 ebrr1048 ay bende doğuralimda bir rahatlayalim😂🤭 duş almaya üşenir olduk bu koca karinla ne ipek kirpiği😄
Tosbik06 mummy_mom bncede kirpik yaptır . Ama makyajı seyisini düşün bir derim. Yinede doğum sonrası CC krem öneririm. Güzel duruyor mat duruyor akma yok çok seviyorum
Mavi87 mummy_mom canım normal doğumda sancı baya bir terletiyor. Aklında olsun. Makyaj vs yaparsan terden akabilir. İpek kirpik fikri güzel 👍🏻
Srcnannesi mummy_mom çok haklısın canım ben ilk dogumumda ertesi gün çekim olcaktı hastanede duş aldım eşimde evden malzemelerimi getrdi maşa makyaj malzemesi flan. Hazırlandım çekimimi yaptrmıştım. Normal diye bakımsıZ mı kalalım 😅
Nergis1903 mummy_mom kesinlikle maybelline mat ruj öneririm 2019 da kızıma doğruma giderken saçlarım maşalı mis gibi makyajlı gittim doğum anı fotoğraflarıma baktığımda kalan tek şey rujumdu 😂😂
mummy_mom Nergis1903 dogumda belki surmem ruj bilemiyorum suan sanci halinde ne dusunecegimi.ama kirpigimi daha onceden taktirip,1 hafta filan once, dogumu bekliycem.makyaji dogum sonrasi odaya cikarildigimda yapicam
mummy_mom Emine_toprak rimel istemiyorum sanci esnasinda makyaj yapamam ama ipek kirpigi dogum oncesi taktirip hazirlikli bekliycem dogumu