mummy_mom Ya haklısın O zaman bike kötü görünmek istemiyorsun ,ben normal yapmadım daha ama digerinden sonra bile agrıdan sancıdan bir şey aklıma gelmiyordu ,iyi hissedersem en azından bir ruj sürerim heralde😊ipek kiprigi pek begenmiyorlar ama bilmiyorum.