aiseerol ben yaşadım. Azı dişim apse yapmış tüm sağ tarafım iptal oldu. 3 gün uyku nedir bilmedim. Evin ortasında dövündüm resmen. Eşime öldür beni bile demişim 😳 nasıl bir ağrı öldürdü beni. Doktorum antibiyotik verdi. Diş doktoru da kanal tedavisi yapayım sorun değil kullan antibiyotik bitsin o dedi. Ben bu arada 37. Haftamda yaşadım bu olayı. Parol minoset çare etmedi. Ağrım geçti. Doktorum kanal tedavisini sonra yap dedi. Şimdi sezaryen olcam artık bakalım. Size de geçmiş olsun. Bir de paradontox diş eti için olanı kullanın. Her macundan iyi o bizim için