Merhaba arkadaşlar… Belki yardımcı olabilecek biri olur diyerek yazıyorum. Azı dişim kırılmıştı ve arada bir ağrıyor geri geçiyordu. 4 aylık hamileyken tamamen geçmişti. Şimdi 34+2 olduk. Birkaç gündür şiddetli ağrım var öyle ki çenem ve kulağım bile ağrıyor. Doğru düzgün yemek yiyemiyorum, uyuyamıyorum. Bugün diş doktorunu arayıp durumu izah ettim. Kadın doğum doktorumun onayı olmadan hiçbir işlem yapamayacaklarını söyledi. Kadın doğum doktorum ise ilk üç ay ve son üç ay için onay vermediğini doğuma bir ay fln kaldığını sabretmemi söyledi. Ağrım olunca Parol içmemi tavsiye etti. Günde en fazla 2 kez… Kahvaltı sonrası içmiştim. Akşam yemek sonrası yine içtim. Şimdi uyuyamıyorum ağrıdan tekrar aldım. Karanfil de koydum ağrıyan kısma… Ama bu şekilde nasıl geçecek sürekli ilaç almak da istemiyorum. Ne yapabilirim? Böyle bir durum yaşayan var mı?