Kerem_mom estağfurullah canım, ben ilk heyecanla çok kıyafet almıştım. 0-3 mesela çok almıştım çoğunu giyemedi o zaman. Şimdiki bebeğimde 0-3 ay olarak sadece 10lu Hastane çıkışı(battaniye var ama takım olsun diye 10lu mutlaka alacağım) 2 tane 5li takım, 3-4 tane iç badi. Ekstra eldiven çorap alacağım. Tulumlar ayaklı oluyo ama içine çorap şart. Bu saydıklarımı en fazla 20 gün giyecek, sonra bir büyüyor 3-6 ya geçiyosun bi anda. 3-6 olarak ayaklı tulumlar alacağım. Battaniyeye sarıcaz zaten evde. İç çıtçıtlı badi çok olsun sürekli değiştirmek gerekiyor. Ben zaten eylülde alışveriş yapıp fikir amaçlı paylaşacağım kasım aralık anneleri için 🌸