Minicikkiz Bende aralık anasıyım inşallah. Şuan sadece bakım ürünlerini ve tırnak makasını falan aldım. Bi kaç mağaza gezdim ama kış sezonu eylülde başlayacakmış, ürünler zaten yazlık ve sonhabarlıktı almadım hiç. Bu ikinci gebeliğim olduğu için ilki gibi çok aşırıya kaçmayacağım. 0-3 ay az 3-6 daha çok alacağım. şuan 20haftalık olduk, sonlara bırakmadan erkenden halledeceğim bu sefer. Kapanmalar falan olursa netten almak istemiyorum bebek kıyafetini. Dokunmam lazım kumaşına falan.