Elif5361 yagmuurry1 Benim doktorum çatı muayenesi bile yapmadı 40+0 da geldi oğlum 🥰hiç pozitif düşüncemi bırakmadım Allah’da yardımcı oldu elhamdulillah
Pelooo Elif5361 oh ne güzel benim kız 40 artı 1 de geldi sezeryanla çok zorlandım valla ne bebeğine bakıyorsun doğru düzgün hiç bisey yapamıyorsun
Elif5361 Pelooo Evet ameliyat geçirmiş olunuyor sonuçta olsun sağlıkla kavuşmuşsunuz sizin bebeğiniz öyle gelmeyi tercih etmiş 🌸🥰
Symazturk Elif5361 hoş gelmiş minişiniz sağlıkla büyütün inşallah size de çok geçmiş olsun gözünüz Aydın olsun 🌸 37+3 üm ben de oğlumu normal doğumla bekliyorum
bilnazo68o Elif5361 maşallah. Bende oğlumu 13.30 da almıştım kucagıma 🤗iimdi kızıma hamileyim 32 haftalık. Bende ikinciyi su gibi bekliyorum normal doğum la sağlıkla büyütün inşallah 🌼 devlet mi özel mi doğum. Ne kadar doğdu bebek
Elif5361 bilnazo68o Allah razı olsun biraz geç gördüm mesajı özel hastanede doğum yaptım 3.650 kg doğdu 🥰