Elif5361 Evet kızlar dün düzensiz sancılarımın başlamasıyla bugün saat 13.23 de Oğlumu kucağıma aldım Normal doğum yaptım su gibi aktı geldi oğlum Allah herkesin kucağına almayı nasip etsin 💙🌸
Elif5361 Askiletotomsu yani her evrenin bi zorluğu vardır anne olmak kolay değil sancılarımı tamamen psikolojik yönettim normal doğumdan vazgeçmedim ve başardım şimdi evimdeyim bebeğim yanımda gayette rahatım
Edaaertennn Elif5361 bende 39. Haftamdayım beklemedeyim çok korkuyorum inşallah pozitif bi şekilde atlatırım 🥺
Tulaytemurxx Elif5361 Allah analı babalı büyütsün amin inşallah darısı bana cok istiyorum normal dogum
Elif5361 Tulaytemurxx İstiyorsan asla vazgeçme yapıcam de insan fıtratı zaten normal doğum üzerine yaratılmış 🥰
Tulaytemurxx Elif5361 Yanlış anlmassan bişey sorabilirmiyim dikişin varmı cogu kiside olmuyomus bazılarinda oluyomus
Elif5361 Tulaytemurxx Çoğu kişide evet olmuyor ama vücut yapısıyla alakalı esnek bi vücutsa dikiş olmuyor ama benim bebek sürterek geldi biraz ondan kendi yırtık yaratacakken doktor müdahalesiyle 4 dikişim oldu hiçbirşey anlamadım ama
yagmuurry1 Pelooo Benim manyak eşim de sezeryan taraftarı sen normal yapamazsın diyor halbuki çatım iyiymiş canım
Elif5361 yagmuurry1 Benim doktorum çatı muayenesi bile yapmadı 40+0 da geldi oğlum 🥰hiç pozitif düşüncemi bırakmadım Allah’da yardımcı oldu elhamdulillah
tazeanneolacam Elif5361 Allah bağışlasın 🙏🏻🌸 nişan geldikten ne kadar sonra doğum oldu acaba? Hangi renkti nişan
Elif5361 tazeanneolacam Allah razı olsun 🥰pazartesi sabah nişan geldi salı öğlen 1.23 de oğlum doğdu 💙