Herkesin hamileliği parmak izi gibi çok kişisel. Ben dr hissetmemiştim yaaa nasıl hissetmiyorsun hala demişlerdi panik olmuştum. Geç hissettim. Hatta hala gün içindr arada bi hissediyorum öyle fıldır fıldır hareket ediyor diyenler gibi değilim. Sağlıklı olsunlar da hareket olayı hem çocuğa hem kiloya hem de karın yapısına bağlı. O yüzden hissetmediğiniz için panik olmayın. Elbet bir gün hissedeceksiniz 🙏🏻