Yamacin-Annesi özelde almış başını gitmiş ya ben özele gidiyordum 8 ay içinde 2 kez zam yaptılar son ayımda devlete gitmeye karar verdim ne muhatap olacağım biri var ne içimi rahatlatan biri bakalım Allaha emanetiz özel oda yada parayla oda diye bişey varmı cuma günü gittiğimde öğrencem umarım vardır 😔