DenizBatus Gunss 34+0 olduk bugün🥰6eylul sezeryan tarihim insAllah az kaldı🙏rabbim hepimize hayırlı doğumlar nasip etsin inşallah 🙏
merve-shnbs Semakkk32 bende de aynısı oldu hatta dayanamayıp nst ye gittim 😀 doğunca biraz uyusa dicem biliyorum ama içimdeyken hiç dursun istemiyorum
ozlmakdmr Gamzemutlu yorgunluktan kaynaklı sankii göbeğim düşecek gibiydi 😂 oturmakta yatmakta kalkarken falan zorluk çekiyorum… böyle kaburgalarımda baskı varmış gibi Aldığım nefesten yetmiyor gibi