Ada202016 HandeC gönlüm normalden yana ama 33haftalığız artık nefes alamıyorum her yerim ağrıyor sıcakdan halim yok 37 38 haftalıkken kendiliğindrn sancım gelse diye dua ediyorum ama gelmezse 41 42ye kadar bekleyemem sezeryanla doğursam mı diye düşünüyorum 😞
Hacerkvnc Mucizeammm benimde çok korkum vardi ilkimde gerçekten zormuş şuan ikincide korkum iki kat ama bu defa bebeğime kavuşmak için katlanırım her türlüsüne
canoldunbebegim Gizemkcer merhaba bende düşünüyorum ama yapan hastaneler hangileri bilginiz varmı bide fiyatlar ne civarda
Aycaaa571 Gizemkcer inşallah normal düşünüyorum ama korkuyorum ıkınırım da çocuk çıkmazsa sıkışır falan diye 😄
Beyzanuraslan Gizemkcer devlette mi düşünüyorsunuz ben sordum da pandemi de suda doğumu kapatmışlar bende çok istiyordum suda doğumu
Merveselimmm HandeC ben de öyle düşünüyordum biliyo musun arkadaş sezaryen olana kadar sonra ondan daha çok korkup normale karar verdim 😅😅
nrdansubasii16 HandeC bende. Normal doğum görünüyor ama sezaryen istiyorum herkes normal yap diyor sezaryen doğumu kötülüyor ne yapacağım bilmiyorum
Mmoommlife Lulemom Merhaba bende ıstege baglı sezaryen olmak ıstıyorım 35 haftalıgız tabı hangısı ıkımız ıcın saglıklı ıse o olsun🙏🏻Sezaryena genelde kacıncı haftada alınıyor bılgınız varmı?
Zezz Sevgikaya1525 sizle ayniyiz..sizin de rliniz yuzunuz sisiyirnu nefes almakta zorlaniyorum sonra panikleyip uyaniyorum nefes alamicam diye..bebeginiz kac kilo
Sevgikaya1525 Symazturk ya sizinde az kalmış ☺️sağlıkla kucağınıza alırsnz inşallah çatı muayenesi oldunz mu
Eslim_lina Bende normal doğum istiyorum şuanlıkta normal doğum için bi sorun görüşmüyor tek aşırı korkum var nasıl atlatırız bilmiyorum babamızda ülke dışında gelemicek doğumda
Simgeozturk11_ Eslim_lina benimde eşim ameliyat olcak enfeksiyon kapmaması için evde kalıcak gelemicek 😞 isterdim gelsin ilk bebemiz ama nasip
19ida19 Nelly74 Bende 37 deyim sancim felan yok nst yi bilmiyorum gittigimds cekiyolar ama bana soylemiyolar doktor bakıyo okadar azcık durumum olsa özele giderdim nts den bile anlamıyorum
Degisikkadin Nelly74 kendi sancin evde gelene kadar gitme eger normal dogum yapacaksan ufak bir tavsiye 😊
Egeasigi Nelly74 canım sancı olduğunu nasıl anlıyorsun ben 2 kez nst ye girdim sonucumu doktora götürdüm ama bişey yok haftaya yine gel dedi yolladı ,yani kaç olması lazım sancı olabilmesi için .100 ü mü geçmeli ?
Eminemus Ada202016 Bence normal oluşunda sorun yoksa bekleyin bebeğin anne karnında ne kadar geç olması onun için o kadar iyi 😊👍 bence. Geç dediğimde 41 hafta olması gereken zamanlarda yani
Aslasl35 Ada202016 anne karnındaki geçirdiği bir gün dünyadaki 100 güne bedelmiş öyle okumuştum bence süreci bozmayın
Makbule01 Gamzeee__ normal istiyorum ama doktorum senin tansiyonun çıkıyor diyor sezeryan yaparız diyor
Hanzade175 HandeC normal doğum istiyorum inşallah allah gönlümüze göre verir🤗 normal doğum isterken fonda şu şarkı çalıyor; sardı korkular,gelecek yıllar….🎶🎵🎶😀