ilkgozagrimhavinim milla-s yani.. Tamamen sağlıklı beslensek derdik ki olmaz bu paketli şimdi girişmeyelim bu işe. Ama herşeyden yiyoruz az da olsa sağlıksız yediklerimizde oluyor malesef🙄 önümüzdeki kontrole kadar denicem. İnşallah faydasını görürüm🙏🏻
ElifB08 ilkgozagrimhavinim doğru değildir büyük ihtimalle tıbben nesquiki önermiyor beslenme uzmanları 😋
Dila71 ilkgozagrimhavinim evet kendimde minyonum 2800 doğmuşum ☺️ ama sizde endişe etmeyin bence çünkü bir hafta büyük bir sorun teşkil etmiyor arası açılmadığı sürece ✨