Eusluu hayır kilosuna takilmadim hiç şimdiye kadar bir aydır bana doktor karın çevresi geride diyince endişe ettim acaba yediklerim gitmiyor mu da geri kalıyor diye beslenme ile alakalı düşündüm malesef öyle kötü doktorlara denk geliyorum ki açıklama bile yapmiyolar sadece birşey yok diyip geçiştiriyolar neyden olduğunu bile söylemiyorlar bende kendi kendime kilo dan diyorum yediklerim yaramıyor sanıyorum