Tugcer12 evet sayıyorum ama önceden daha çok harakteliydi yeri. Daraldigindan çok fazla tekmelemiyir gibi geliyor sanırım her bebek kendine özgü diyorlar umursuz bir bebek istediği zaman tekmeliyor ebe sallıyor geçen gün umrunda değil oksijen taktılar ondan sonra hareket etmeye başladı tansiyon çok düşük