Ya kizlar benim de 35+6 benimde sürekli kasilmam oluyor ama nts de hiç bir şey çıkmıyor anlamıyorum tekme sayıları da azaldı bilmiyorum doktorlar da normal diyir kasilmam olduğu zaman nefesim kesiliyor sanki ama sancı denilen şey nasıl ne şekilde bilmiyorum son zamanlar baya sıkıntı imiş 🙄