cnmoglum_22 Yazderyasi hep vajinadan aldım zaten ama etkileri çok kötüydü ölecek gibi hissediyordum bazı akşamlar bir daha içmek gelmiyor içimden neden bu kadar kötü etkiledi beni anlamadım çok çok kötüydüm konuşamıyordum bile
Yazderyasi cnmoglum_22 vajinadan alınca mi bu kadar etki yaptı? Bende bi kaç gundur kullanıyorum da vajinada sızlama filan var ilacın etkisi midir o zaman?
Alone Cagla-91 aynı ilacı hap olarak kullanan da var fitil olarak kullanan da. Hap olarak içilince yan etkisi çok oluyor diye genelde fitil olarak öneriyorlar bende fitil olarak kullanıyorum
__aysenr__ Cagla-91 hangisi kolayına gelirse ben ağızdan aldım. yan etkisi çok olursa fitil olarak kullan dedi doktorum Ama kullanmadım 😄
Deletedmom_33 Cagla-91 Evet yumuşak kapsül. Fitil dediyse vajinaya yerleştireceksiniz parmağınızın 2.cigisine kadar yerleştirmeniz yeterli. Gün içinde idrar ve iç çamaşırına beyaz beyaz gelir.
Cagla-91 Deletedmom_33 kullandım bakalım insan ilk defa kullanınca bi tedirgin oluyor 🤭 teşekkür ederim 🤗
Cagla-91 Deletedmom_33 ya baya ittirmem mi lazım 🙈😣 iç camasirima gelmiş gibi hepsi. Hiç bilmediğim için soruyorum 😞
KkubraOz Cagla-91 evet bi süre de kalkmamanız gerekiyor ben günde 3 defa fitil olarak kullanıyorum. Fitili yaptıktan sonra gündüzleri 1 saate yakın yatıyorum ayaklarımın altına yastıkta koyuyorum daha çok içerse kalsın diye
Deletedmom_33 Cagla-91 bana hemşire parmagin 2.cizgisine kadar demsiti. Ben hafif krem sürüp itebildigim kadar derine itiyorum. Bitti şükür bizim suanlik bir sorun olmazsa kullanmayacağım ☺️
Cagla-91 Hasrt02 bana da önlem amaçlı verdi doktor galiba ya kullan 2 hafta dedi. Bi zararı olmaz sonuçta kullanicam ben de 😣