Bana da verdi doktor fitil olarak 200 lük günde 1 kere gece alıyordum ama arkadaşlar beni çok kötü etkiledi tüm yan etkilerini gösterdi nefes darlığı ağız kuruluğu halsizliği saymıyorum kolumu kaldırıp kıyafet giyemez oluyordum doktoruma danışıp bıraktım ama içim rahat da değil tmm bırakabilirsin dedi ama kullanmamı da istiyor gibiydi. Bilmiyorum içimde dert şu an kullansam mı diye ama çok kötü oluyorum anlatamam yorumlara bakıyorum da benim kadar kötü bahsetmemiş kimse :/