Serpil9293 hmm daha erkenmii canm brn girdim ünversiteden hiç beğenmedim eşimi içeri almadılar max 6 7 dakika baktı cinsiyeti bile söylemedi göremesim dedi beni kaldırdı apar topar bnce ayrıntılıyı baska bi yerde yaptr . Doktor iyi özel muayene ilgilenyor falan ama hastane özel olmadgndan böyle oluyor. Doğumdada böyle ilgisizlik olacak diye korkuyorm acıkcası