Smyramhmt yani ben çok pişman oldum özele gitmediğime doktordan memnundum ama oda sıkıntısı çektim hemşirelerde artık yoğunluktanmı önemsemediğinden mi öyle ayrıcalık tanımıyo. Damar yolunun bandı açıldı sabitlemedi hemşire defalarca söylememe rapmen çocuğu kucağıma aldıkca damar yolum çıkmıştı. sonuçta bi kere doğum yapıyosun en azından para verdiğin için sen milleti yönlendiriyosun özelde. Ha belki sende aksilik olmaz yada özelde sıkıntı yaşarsın bunlar birazda şans işi bende yaşadım geçti gitti ama o zamanki gerginliğim kaldı tabi.. inşallah hayırlısı olsun hakkında