Partk hafta sonu taburcu olduğum için ödeme yapmadık hafta içi gidicem sekteterlikten ne kadat isteyecekler bilmiyorum. Hepsinden memnundum ama sen doğuma girmeden özel odanı ayarla ben ilk gün 2 kişilik odada yattım resmen ölümdü ortadan ikiye perdeyle bölünmüş bir oda buzdolabı be kıyafet dolabı diğer tarafta yanımdaki refakatcı gidip bişe alırken zorlandı e bide onun çocuk susuyo seninki ağlıyo geşen gidenler birbirine karışıyo vs. Benim acil olduğu için ayarlama yapamadık ama sen önceden doktordan talep edersen sıkıntı çekmezsin. Bende özeline gittim ödeme yaptıktan snra bilgi veririm