Mega123 düşünmemekten değil o ya bazı insanlar kadını erkeği yok abartı buluyor böyle şeyleri. Bence elzem konulardan biri nasıl elidor şampuanla yıkamıyorsak banyosunda çamaşırlarında da dikkat edilmeli. 1 yaşa kadar ayrı yıkadım bebek deterjanıyla sonra bende zararlı kimyasallardan kaçınmak için normal deterjan kullanmayı bıraktım. Duru granül kullanıyorum kendi çamaşırlarımıza da. Ekstra yumuşatıcı da kullanmıyorum.