bnss Deterjanların içerisinde çok fazla kimyasal var,makine durulama yapıyor sonuçta ama ben yine de tenine temas etsin istemiyorum.erkekler sanırım bizim kadar ince ayrıntısını düşünmüyorlar 😔
defnosunannesi_ Mega123 canim erkekler düsünemiyor böyle şeyleri bende zorla şu alincak diyorum aldırmıyorum mesala alt açma bezine ne gerek var demişti kendim için gümüş kapak aldırdım ne gerek var diyincede emdirmezeem mamaya para verucekmisin dedim kendi bildiğimi okudum kısaca çoğu şeyi kendim aldım zaten parayı istiyorum alıyorum o karışmıyor artik
Mega123 defnosunannesi_ Ben gidip alcam gibi duruyor zaten 😇 ama tek değilmişim anlaşılan rabbim bize sabır nasip etsin inşallah inşallah çok teşekkür ederim telkinlerin için 💕
Minikkelebekrg Mega123 yav erkekler düşünmüyor düz oluyorlar hassas değiller canımı sıkma. Bende termometre almak istiyorum oda nem ve sıcaklığını görmek için ne gerek var diyor bende gerekli diye ısrar ediyoruö bi şekil anlaşıyoruz😆 ben dalin sensitive aldım kokusu yok 1500lt 20 yıkama markette indirime girmişti 25 tlye aldım
Esmanurs Mega123 git al sende ne soruyosun. Her b.ku çok biliyo bu erkekler. Ben dalin kullanıyorum hem deterjanını hem yumusatıcısını mükemmellll kokuyor
Parsss minikkuzununannesi12 ama inanın bu kadar bılınclı olanda yokdu hangımızın bebekken nelere alerjisi vardı bılıyor annemız cok azınlıktadır ki eskıden herseyde bu kadar kımyasal yoktu şuan gerçekten dikkat edilmesi gerektiğini düşünüyorum ben ıncıa ve sıveno aldım sıvı sıvı olması ve içeriği temız olması öncelıgımdi
Yagmurgencaydin Mega123 o aslında bebeğini düşünmediğinden değil ama bizim kullandığımız deterjanlarda ne kadar kimyasal olduğunu bebeğe zarar verebileceğini bilmediğinden öyle konuşuyordur siz güzel dille anlatın zararlarını erkekler gerçekten bilmiyor bu konuları fevri davranıp karşı çıkabiliyorlar birçoğumuz aynı şeyi yaşıyoruz ama güzellikle anlatmak lazım kırılmanız da çok normal hamilelik hormonları insan duygusal oluyor aynı şeyleri ben de çok yaşadım ama konuşarak çözüme kavuştum inşallah siz de öyle olursunuz 💐
Mega123 Yagmurgencaydin Bilmiyorum yaa inananın almaması değil sanki evladını düşünmüyor gibime geldiği için çok üzüldüm yoksa zaten ben gidip alırım mesele değil inşallah dediğin gibi düşünmediğinden değildir çok teşekkür ederim telkinin için 💕
Eminos123 Mega123 siz gereksiz alinganlik yapmissinizben almadim biseyde olmadi bebegime zaten ek gida donemi lekeleri o bebek deterjaniyla cikmaz hele meyve lekesi mutlaka camasir suyu kullanirsin beyaz zibinlara filan ama cift durulama yaptir