Tugbabhc Ismailemine ilk gebeligim cok iyidi ikincisi benimde berbattı 35 haftaliğim şuan hala çok kötü geçiyor ne uyku ne uzanma bel agrisi kasik ağrısı hep 🤢 gece uyumayi özledim ikinci gebelik cok kötü
Huelyaa Ismailemine benim doğuma 1ay 5 gün kaldı hergün hala farklı yerlerim ağrıyor sanırım doğumda bitecek bunlar kızımda asla böyle şeyler yaşamadım 🤦🏽♀️