Ismailemine benim ilk gebeliğim çok fenaydı. 7 ay yattım bulantı ve istiğfardan. Eridim bittim 7ayda. Hamileliğimin tadını bile çıkaramadım. Ama maşallah kızım 3600 doğdu gayet sağlıklıydı. Şuan 2.gebelik 20hafta olduk. 6.haftadan beri istiğfar devam ediyor kiloda verdim ama doktorumun önerisiyle prilam diye bi bulantı hapı var onu alıyorum çok şükür daha iyiyim. Hiç olmazsa evimin işlerini hallediyorum. Bende de tam tersi oldu yani ilki zordu bu daha rahat geçiyor.