badembid Adapte34 20+0 olduk biz de tam olarak 😍🙏🏼 Çok heyecanlı cumartesi ikili taramamız var 😇 yolu yarıladık galiba
Lokumunannesii Bsradnz18 kasılma mı yapıyor acaba değişik bir agrı böyle sandı adet ağrısı gibi değil mi
Bsradnz18 Lokumunannesii adet sancısı gibi değil canım benimki şişlik böyle bebek biryerde toplanıyo ve sertleşiyo karnım ama nefes alamıyorum heryeri şiş karnımın ve sert
yagmur_vera Biz de 21. Haftadayız🥰 Bulantı nadiren de olsa sabahları oluyor. Aşı derdim yok çok şükür. Ayın 20 sinde de detaylımız var heyecanla bekliyoruz 🙏🙏
Bsradnz18 Lokumunannesii yarın gidicem bakalım sorarım neden oluyomuş yazarım 16 haftalıkkende olmuştu doktorum büyüyo bebek demişti