Yavrucuk07 1Ezgiii уаrin 21 olacaz, haftaya da detaylı usg var onu bekliyorum heyecanla 🙃hersey yolunda çok şükür
Mlhameliha 1Ezgiii bende 21 oldum aşımı da bugün yaptım sizler yaptınız mı nasıl geçti sizlerin ve bebek hareketi nasıl
badembid Adapte34 20+0 olduk biz de tam olarak 😍🙏🏼 Çok heyecanlı cumartesi ikili taramamız var 😇 yolu yarıladık galiba
1Ezgiii Mlhameliha aşı geçen hafta oldum mahvetti beni hala acısını çekiyorum 🥲 onun dışında tospiğim kıpır kıpır 😁
Mlhameliha 1Ezgiii maşallah benim üç gün hareketliydi ama bugün hissedemedim öyle hareketini bu aylarda düzensiz olabiliyormuş
1Ezgiii Mlhameliha bende 2 gün önce öyleydi sonra dünden bugüne düzeldi çikolata yiyip sola yattım öyle hissettim
Yavrucuk07 Adapte34 yok tabi 😀oğlumda ekşi yerdim, şimdi kızım olacak yine eksi yiyorum,sevdiğimden mi ne🤷♀️
Yavrucuk07 Beni aşıya daha çağırmadilar ya,perşembe kan vermek için çağırdılar, demire bakacaklar galiba🤔
Elcnbykckr 1Ezgiii 21haftamıza bu gün girdik mide bulantılarım bitti gibi birsey artık. karnım cok sık acıkıyor tatlı isteğim cok oluyor. Karnım büyüdü bazen yatarken zorlanıyorum yavastan☺️
Elcnbykckr Dün tetenoz aşımı oldum pek iyi gecmedi benim dünden beri kolumu kaldıramıyorum ağrı epey yaptı
Lokumunannesii 1Ezgiii 20+4 üz bizde✨Sizlerde de oluyor mu karnımda bir ağırlık hissediyorum asagı düşermişcesine😰zaman zaman korkuyorum
Bsradnz18 1Ezgiii 21+3 olduk bizde oğluşla yarın detaylı usg var gaz problemi ve şişkinlik yaşıyorum ben sizde durumlar nasıl?
Lokumunannesii Bsradnz18 kasılma mı yapıyor acaba değişik bir agrı böyle sandı adet ağrısı gibi değil mi