minikcivcivim Gul-42 valla bir daha olursa kendilerine değil direkt yöneticiye söyliycem . Çok teşekkür ederim 🌸😘
Aysobaciniz minikcivcivim aklıma şu haberlerde görüyoruz ya evi kiralıyor satın alıyorlar yada sonra hırsızlık için tünel açıyorlar falan o geldi nedensiz 🙄🤣
minikcivcivim Aysobaciniz hahahah 🙈🙈 valla olabilir yangın merdivenlerinden bağlantı mi kuracaklar bunlar 🤣 zaten dip dibe kapıları😀
minikcivcivim Gul-42 bakalım canim Bende beklemek istemem ama madem gündüz şikayet etsek de bir anlamı olmayacak bekleyeceğiz bir daha balkon yikarsa yaparsa zaten beklemem sadece kendi çamaşırımız olmayacak ilerde bebeğinde çamaşırları olucak o daha kötü olur.