ATC Sancarefeem yani ilk doğumum çok kolay olmasına rağmen bundan korkuyorum bide çok heycanlıyım şuan yazarken bile içim içime sığmıyor
Aliasafmom @Sancarefeem evet baya heyecan var 🤗 33+1 canim. Sezaryen olcak o yuzden 38+3 e gun Verdi birde 10gun gelisme geriligi var benimde tansiyon yuksek daha erkende olabilir dedi ama insallah bir sıkıntı olmaz zamanında gelir bebişim🤗
Mehparesultan Sancarefeem benimde aynı bugün uygulamaya girince bile şaşırdım bu kadar mi kaldı diye hemen geciverse keşke zaman 😂😂