EsrSvm Kızlar Merhaba, Dün gonal f iğneye başladım.Nasip olursa bu ay aşılama olcam.Benimle birlikte aynı süreci yaşayan arkadaşlar var mıdır ?
Evinttnc EsrSvm merhaba canım bende adet olmayı bekliyorum aşılama için başlıycaz sabırsızlıkla bekliyorum hayırlsıyla nasip etsin isteyen herkese bana sizlere de 🤲🏻
Dilek2016 EsrSvm benimde bu ay aşılama olacak doktoru bügğn aradım adetime 2 gün kaldı diye tabi grcikmezse adetin 2. Günü gel dedi doktor ya İl alacak nasıl ilerleyecek adetliyken bişey kullanavakmıyım bilmiyorum inşallah olur 🙏🙏🙏🙏🌼🌼🌼
whitedream EsrSvm canım nasılsın sen bugün aşılamamı oldun ayy güzel haberlere inş🤗 canın acıdı mı nasıl geçti kanama filan oldu mu
EsrSvm lara2605 Allah razı olsun canım benim ❤️ İğneye daha dün başladım.Perşembe günü kontrolüm var bakalım.Yüksek ihtimalle haftaya olur diye düşünüyorum
lara2605 EsrSvm seni takip ediyor olacağım canım bugünler de geçecek ben de senin gbiydim şimdi ise tüm her şeyi unutturan yavrularım kollarımda hep sonunu düşün hiç stres yapma olumlu düşün bu arada eşine keçiboynuzu vs kürler yap sperm kalitesi çok önemli aşılamada
Boncuk34 EsrSvm canım aşılama nasıl yapılıyor bende 2 gün sonra kontrole gidicem bende aşılama istiycem ama korkuyorum nasıl yapılıyor bilmiyorum
EsrSvm lara2605 Çok ama çok teşekkür ederim canım benim ❤️ Rabbim evlatlarını sana bağışlasın inşaallah 🤲🏻🌸 İnşaallah kuzum bakalım en büyük duamız bu Rabbim inşaallah bizlere de nasip eder 🤲🏻
lara2605 minikcivcivim yıldızcım sensin değil mi ne kadarlık oldu yavrun ?bu arada oğlunun abileri doğdu :D nasılsın nasıl gidiyor arada uyuduklarında girebiliyorum yaz bana mutlaka , evde durumlar nasıl ?
minikcivcivim lara2605 canim benim evet.kiz şaşırdım ha aktif olmuşsun bana yazmamışsın alinicaktim🙈 maşallah ya ne zaman doğdular miniklerim 💙bu özel konuşmaya gelsene sen hamileyken bana ultrason atmamıştın bari bebeklerin resimlerini at 🙏🏼 yoksa küserim bak 9 ay bende onlarla bekledim bu anı. Birde 29 haftalık olduk canim 💙 nasıl gidiyor iki bebişle zor mu 🙈❤ ordan yaz bana canim ya🙏🏼
EsrSvm Evinttnc Amin canım benim inşaallah.Benşm de bugün gonal f ile 3. Günüm yarın kontrolüm var bakalım 🌸
EsrSvm Dilek2016 İnşaallah canım 🌸 Benimde bugün adetin 6. İğnenin 3. Günü.Kontole geldim bakalım bekliyorum ☺️
Gizemmli Dilek2016 Famera ile yumurtam gelişti sol 2 sag 1 tane digerleri küçüktü adetin 3. Günü içmeye basladım çatlatma ignedi vurcagım gece 3 4 saat öncesinden sol yumurtanın catladıgını hissettim ve hemen doktorumla görüştüm ertesi gün aşılama yapıldı geç kalınmadan