birseny doktorum net olmasada ufak ufak hissetmem gerektiğini söyledi zaten 2 haftadır hissediyordum ama dünden beri tık yok en ufak bi seyirme bile yok hareketlerinde düzen beklemiyorum ama gün içinde akşam kendini hissetirirdi çok korkutuyor bu durum beni