bebegimizibekliyoruz1 18.haftamdan beri çok güzel bebeğimi hissediyordum ta ki düne kadar dünden beri bir kere bile hissedemedim en ufak bi seyirme bile tatlı yedim uzandım yok yemek yedim uzandım gene yok şu an 20 haftalığım lütfen korkuyorum normal mi bu
ozlemak42 bebegimizibekliyoruz1 Yürüyüş yap karnını aşağı yukarı elinle salla uyandır bazen sen hareket halindeyken hareket edip uzaninca etmeyebiliyorlar
Papatya2768 bebegimizibekliyoruz1 bende 18 haftadayım 1 haftadır hissediyordum pıt pıt 2 gün olmadı bugün yine başladı belki de biz hareket halinde olunca yapıyorlardır merak etme hissedersin daha çok minikler
Ezgiturker7 bebegimizibekliyoruz1 düzensiz hissediyor olmanız normal inanın bende kafayı çok takıyordum gün içinde bile hissedemesem tedirgin olup telaşlanıyordum. 24. Haftamda iki gün hissedemediğim zaman oldu belli bir süre sonra düzene giriyor. Kendinizi hiç tedirgin etmeyin ☺️☺️
1_minik bebegimizibekliyoruz1 daha küçük çok takıntı haline getirmeyin bence daha yolun yarısına anca gelmişsiniz ben ilk düzenli hareketi 23-24 ten sonra hissetmiştim…uyuyordur…
ozlemak42 bebegimizibekliyoruz1 Bana ebe hanım böyle soyledi futbol topu gibi sertlesme ve kan görmediğin sürece korkma dedi
1_minik bebegimizibekliyoruz1 korkma yol uzun dikkat et kendine sadece…kanaman ve dayanılmaz ağrın olursa kork…kötü şeyler düşünme…ilk gebelik hepimiz öyleyiz..
Umay21 bebegimizibekliyoruz1 canım benim 27 haftalık cuma günü hiç hareket etmedi desem yeridir taki gece eşim elini koyup konuşunca çok küçük güçsüz bir tekme attı dün doktoru sordum sıcaklardan canı istemiyor olabilir dedi ve senin haftalarda bebekler gününün çoğunu uyurmuş endişe etme bence ama sancıların ağrının başlarsa o zaman bir doktora görün ☺️
bebegimizibekliyoruz1 Umay21 acile gittik şimdi eşimle bakmadılar bile acilde başka yere gidin dediler yarına kadar hissetmezsem kendi doktoruma gidicem
Umay21 bebegimizibekliyoruz1 en iyisi canım için rahat etmiş olur aslında acilde bakması lazımdı ama neden bakmadılar acaba